نام محصول: دفتر حسابداری موسسات تایپ
نوع فایل: excel 2013
شرح محصول:
اگر شما دفتر خدمات تایپ و تکثیر دارید، احتمالاً برای ثبت وقایع روزانه خود با مشکل رو به رو هستید. چون تا به حال نرم افزاری جامع برای ثبت وقایع روزانه آن نداشته اید که مشخصات آن را بدون مشکل وارد کنید. در اکثر نرم افزارها معمولاً مطالب به صورت تخصصی وارد شده و به همین دلیل کار کردن با آنها مشکل بوده و از طرفی ممکن است نتوانید به آن صورت که در نظر دارید اعداد و ارقام خود را وارد نمایید.
معرفی محصول
محصولی که برای شما آماده کرده ایم دفتر ثبت وقایع روزانه دفاتر تایپ و تکثیر است که منحصراً برای این شغل طراحی شده و به همین دلیل می توانید از آن برای این کسب و کار بهره بگیرید و به راحتی از آن استفاده کنید.
طراحی شده در اکسل
یکی از مهمترین مزیت های این محصول استفاده از نرم افزار اکسل است که به همین دلیل شما نیازی به استفاده از هیچ نرم افزار جانبی خاصی نخواهید داشت. به طور معمول روی تمام سیستم های خانگی نرم افزار آفیس وجود دارد که یکی از نرم افزارهای آن نیز به طبع اکسل است. به همین دلیل استفاده از این محصول روی هر سیستمی امکان پذیر است.
ورود اتوماتیک
یکی از مهمترین نکاتی که می تواند هم ثبت وقایع را سریع تر کند و هم احتمال خطا را تا حد فراوانی پایین بیاورد، استفاده از ویژگی auto-fill برای ورود داده هاست. در این فایل بیشتر مواردی که نیاز به ثبت دارند به صورت کد تعریف شده و شما به راحتی تنها با ورود کد مربوطه می توانید تمامی اطلاعات مورد نیاز جدول را وارد نمایید.
قسمت های محصول
این محصول در 5 شیت طراحی شده که به اختصار هر بخش را به شما معرفی می نماییم
لیست خدمات ارائه شده:
در این بخش تمامی وقایع روزانه دفتر را می توانید در این قسمت وارد کنید به عنوان مثال می توانید خدماتی را که به مشتریان خود ارائه می کنید (اعم از تایپ، پرینت، اسکن و...) را در این بخش وارد نمایید.
صدور فاکتور:
احتمالاً برخی از مشتریان شما بعد از دریافت خدمات نیاز به صدور فاکتور دارند. من در این شیت یک بخش مجزا برای صدور فاکتور نیز قرار داده ام که می توانید فاکتورهای خود را در این بخش ثبت کنید و در قالب یک برگه A4 آن را چاپ کنید و دیگر نیازی به استفاده از برگ های فاکتور آماده نخواهید داشت.
لیست بدهکاران
اگر شما از آن دسته از افراد هستید که به صورت نسیه هم کار می کنید این لیست برای شما اضافه شده. در این قسمت می توانید مشخصات بدهکاران خود را به همراه شماره تماس و میزان بدهی آنها را وارد کنید. این کار باعث از یاد رفتن و فراموش کردن آن خواهد شد.
لیست هزینه ها
هر کسب و کاری نمی تواند بدون پرداخت هزینه هایی مانند اجاره بها، خرید وسایل و تجیهزات و... به فعالیت خود ادامه دهد به همین دلیل ثبت این موارد نیز جزء موارد ضروری می باشد. این قسمت نیز در یک شیت جداگانه برای شما قرار داده شده است.
جدول های مورد نیاز
تمامی مواردی که به صورت کد بندی شده در جداول فوق قرار داده شده اند کدها و دستورات در این شیت قرار داده شده که می توانید بنا به سلیقه خود این بخش ها را تغییر داده و آن ها را با پارامترهای مورد نیاز خود تعویض نمایید.